dimecres, 1 de desembre del 2010

Tabula Rasa

Bé, no és el primer cop que començo un bloc, i de fet aquest mateix ja ha estat 'desflorat' abans, però he decidit esborrar-ho tot per començar de nou. De vegades cal fer aquestes coses, fer un 'reset', o com a mi m'agrada anomenar-ho, una 'Tabula Rasa'.

M'agrada la idea de la 'Tabula Rasa'. Tant de bo tot fos igual, i amb tot poguéssim fer el mateix. Hi ha moltes coses que m'agradaria esborrar d'un cop de mà, però per desgràcia la vida no porta un botó de 'delete' incorporat. Si el tingués, però, em passaria el dia prement-lo, i no crec que llavors visqués gaire. Molts cops passa, això, que ens preocupem tant de com estem vivint que no vivim en absolut. I em pregunto, llavors què és el que fa que no vulguis morir? És l'esperança d'encertar-la algun dia?

Quan vas prement les tecles, tard o d'hora, arribes a la correcta, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada