dijous, 17 de novembre del 2011

Frases de P-4/P-5

Joel: Et puc dir una cosa?

Jo: Yes

Joel: Em pica el cul.


 

Joan À.: Jo ma porto bé perquè zi no ma zaparaz!


 

(Joan À. I Joan P. amb les mans al coll de l’altre)

Jo: Què feu?!

Joan À.: Juguem a l’amor!!



 

Jo: Joel, treu-te el dit del nas!

Joel: Mira! Moco!

Jo: Yes, it’s a boogie.

Joel: No, it’s a moco!





Joan P.: (Rot)

Joan À: Etz un marrano podrit.




Jo: How do we say ‘motxilla’ in English?

Siro: Motxill!


 

Jo: How do we say ‘sabates’ in English?

Carla: Sàbats!




Jo: Are you having fun Aina? T’ho passes bé?

Aina: No.

Jo: No?

Aina: Buenu, yes, però shhhhhh!




 
Jo: Aquí ens estimem tots.

(Joan À. A Joan P.): Jo a tu no t’eztimu perquè no etz la meva germana.


 

Aina: Mira què guapa vaig avui!!!

Jo: You’re always pretty!

Aina: Yessshhh…


 

(Dia complicat, es porten fatal, l’Aina plora perquè vol la mama)

Jo: Va, que si ens portem bé al sortir us posaré un gomet a la cara!

Tots: Oaaaaaaaaaaaaaala!

Aina: A mi també???

Jo: Si ens portem bé.

Aina: (agafa aire) Pues ja no ploro més!!!

3 comentaris:

  1. En una ocasió una nena de 3 anys a la que donava classe (junt amb altres nens de 4,5 i 6 anys) em va preguntar quin color era el de l'elefant. Al dir-li Grey em va contestar:

    -Uala! Com la anatomía de grey. Jo la miro!

    ResponElimina
  2. JAHAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!! It's a moco!!! xD

    ResponElimina
  3. De debó que com més ho llegeixo, més gràcia em fa!

    Divina inocència...

    :)

    ResponElimina